Totaalproject

CNDT

CNDT levert advies en verdeling van toestellen, systemen en toebehoren voor niet-destructief onderzoek (NDO) sinds 1996 waarbij ze nauw samenwerken met hun producenten om oplossingen te bieden in verschillende sectoren.

Na meer dan 20 jaar was het bedrijf toe aan een opfrissing van hun brand en zorgde ik voor een nieuw logo, stationary en productwebsite.

Logo design, Print design, Webdesign, Front-end development, WordPress development

Logo

Een simpel maar herkenbaar logo

Het logo moest simpel maar herkenbaar zijn, punt. Er was geen nood aan een diepe betekenis achter het logo, gewoon to-the-point en iets dat zou blijven plakken.

Op die basis gebruikte ik de vormen van CNDT om een vloeiend logo te maken dat voldoende complexiteit bevat en een uitstraling heeft die past in de industriële sector.

CNDT - LogoCNDT - Logo

Stationary

Een samenhangende stijl voor alle communicatie

Naast het logo zorgde ik ook voor een vernieuwing van hun stationary. Hun briefpapier, naamkaartjes, enveloppen en productstickers kregen allemaal een nieuwe look waardoor CNDT een herkenbare stijl heeft en al hun communicatie mooi in dezelfde lijn ligt.

CNDT - Print design

Website

Uitgebreide productwebsite in twee talen

Om hun groot aanbod aan producten beter en uitgebreider te kunnen presenteren werd een productwebsite opgezet waar ze zelf makkelijk alles kunnen beheren. De essentie van de website is simpel en overzichtelijk waardoor hun producten duidelijk worden voorgesteld.

Dankzij de op maat gemaakte opzet van WordPress is het beheren van de producten ook zeer makkelijk en hebben ze zelf de touwtjes in handen.